Sunday, September 27, 2009

Kembali ke UM

akhirnya cuti seminggu telah pn berlalu..namun bnyk kerja2 yg masih tertangguh..assignment,test preparation,lab report,lagi2 preparation utk final exam yg bakal tiba tidak lama lg..harap2 semua ni dapat aku tempuh dgn hati yg tabah..

terasa berat sungguh utk melangkah ke klas esok..lebih2 lagi bile dh lama bercuti..asek teringat nk cuti je..tp aku kena kuatkn smgt aku utk menuntut ilmu..seperti yg nabi katakan, 'tuntutlah ilmu walaupun ke negeri China sekalipun'..pepatah yg membawa seribu erti bagiku..walau kemana jua kita berada,ke hujung dunia sekalipun, namun ilmu perlulah sentiasa di dada..

esok aku ade midsem test,tggl 1 paper je lg..mudah2an dapat jwb dgn fikiran yg tenang, hati yg lapang & jiwa yg tenteram..doakan aku ye kwn2 =)

rasanya x lmbt lg utk aku ucapkn Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd kwn2 sume..Maafkn aku andai ada salah silap..sesungguhnya aku sentiasa memaafkan korng sume..isilah dan hiasilah syawal kita kali ni dgn benda2 yg berfaedah..ibadah2 di bln ramadhan yg lepas jgn dilupakan..

Wassalam..

No comments: